پاویون یعنی جایی خاص برای آدم های خاص

پاویون یعنی جایی خاص برای آدم های خاص

فکر کنید دو مهندس برق بخواهند یک رستوران راه اندازی کنند. به نظرتان آن رستوران چه اسمی باید داشته باشد؟ جواب این سوال مهمترین دغدغه این دو مهندس جوان بود. آنها با در نظر گرفتن همه ایده های الکترونیکی و خلاقانه ای که برای رستورانشان در نظر داشتند بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدند که اسم رستورانشان را «ای فوود» بگذارند(E-Food)؛ اما چون نتوانستند مجوز بگیرند اسم«پاویون» را برای رستورانشان انتخاب کردند. پاویونی که تمام ایده های یک رستوران الکترونیکی را در خودش جای داده است و هر لحظه هم دارد ایده های نوینی به آن اضافه می شود. ایده هایی که قطعا در آینده نزدیک نمونه آن را در دیگر رستوران های تهران نخواهید دید.

پاویون یعنی جایی خاص برای آدم های خاص
»تفاوت» این تنها دغدغه مدیران رستوران پاویون است. آنها روزی که تصمیم گرفتند رستوران را افتتاح کنند تقریبا می دانستند رقبای سرسختی در سطح تهران دارند. بنابراین چاره کار را در این دیدند که خلاقیت مهندسی شان را در رستوران به کار بگیرند. آنها اولین تفاوت را در نحوه سفارش غذاها ایجاد کردند به طوریکه برخلاف رستوران های همسطح شان در تهران، منو را به صورت چاپ شده در اختیار مشتریان قرار ندادند. بلکه کلی خرج کردند تا به اندازه کافی «گالکسی تب» خریداری کنند. این گالکسی تب ها قابلیت این را دارند که شما برای سفارش غذا به صورت صفحه به صفحه منو را ورق بزنید و سفارش خودتان را ثبت کنید. این کار پرستیژ شما را پیش مهمانتان حفظ می کند. بالاخره دنیا دنیای تب لت هاست و الان شما دارید در رستورانی غذا می خورید که به این دنیای جدیدتان احترام می گذارد. البته به گفته یکی از مدیران رستوران در آینده نزدیک همزمان با سفارش غذا به وسیله گالکسی تب همان سفارش به صورت آنلاین در آشپزخانه رستوران نمایش داده می شود و دیگر مهماندار یا گارسون از پروسه مهمانداری پاویون حذف خواهد شد. ضمن اینکه همین الان اینترنت پرسرعت وایرلس هم در پاویون راه اندازی شده است و قرار است در آینده، تمام گالکسی تب های این رستوران به شما این امکان را بدهند تا زمان آماده سازی غذا اگر لپ تاپ همراه نداشتید با استفاده از گاکسی تب در دنیای اینترنت چرخ بزنید.

پیکی متفاوت از پیک های دیگر
پاویون توانایی ایجاد تفاوت در سفارش غذاهایش را حتی در نحوه ارسال غذاها هم ایجاد کرده است. شماره پیامک 30008850 صرفا برای رستوران پاویون خریداری شده است تا هم شهروندان تهرانی را در جریان آخرین اخبار رستوران قرار دهد و هم سامانه ویژه مشتریان پاویون را پوشش دهد. البته این سامانه پیامکی قابلیت مهم دیگری هم دارد. اینکه زمانی که شما غذای بیرون بر سفارش می دهید این سامانه هنگام تحویل غذا به پیک موتوری به صورت هوشمند اس ام اسی را برای شما  با این مضمون ارسال می نماید:«جناب آقای/سرکارخانم… غذای شما در ساعت…….تحویل گردید. از خرید شما متشکریم» بنابراین با این سامانه دیگر شما اعصاب خوردی های تاخیر و دیرکرد غذای سفارشی تان را ندارید و این یعنی اینکه رستوران شما برای خریدتان احترام قایل است.

اگر جایی دنج می خواهید پاویون را انتخاب کنید
پاویون طوری طراحی شده است که در یک فضای 100متری به صورت ثابت پذیرای42نفر و به صورت متغیرپذیرای55نفر است. با این حساب شما باید حساب دنج بودن پاویون دستتان آمده باشد. طراحی دکور فوق العاده زیبا و نورپردازی های چشم نواز هم کمک کرده تا این دنج بودن فضا بیشتر به چشم بیاید. در کنار اینها موسیقی خاص هم کمک می کند تا شما با آرامش بیشتری غذایتان را میل کنید. بنابراین اگر دنبال جایی می گردید که با کمترین دغدغه با مهمانتان غذا بخورید، یا می خواهید مهمانی های خاص چند نفره کوچک بگیرید شک نکنید که پاویون یکی از بهترین گزینه هاست.

چی بخوریم؟
منوی پاویون بر اساس غذاهای ایتالیایی طراحی شده است. بنابراین پیتزاها(آمریکایی و ایتالیایی)، پاستاها و بشقاب های مرغ، دریایی و استیک پاویون خیلی معروف شده است. قیمت های این غذاها هم پایین تر از رستوران های هم سطح پاویون طراحی شده ، به طوریکه پیتزاها 7هزار تومان، پاستاها 9هزار تومان و بشقاب ها 12هزار تومان قیمت خورده اند.

از آنجائیکه پاویون نظرسنجی های چهره به چهره زیادی با مشتریانش داشته است بنابراین آنها تصمیم گرفته اند که در آینده نزدیک از ساعت 4تا7 کافی شاپ راه اندازی کنند. همچنین برای شب یلد هم برنامه های ویژه ای در نظر گرفته اند که قطعا مشتریان را سورپرایز خواهد کرد.

این سالاد که مخصوص رستوران پاویون است  از سبزیجات گریل شده مانند سیب زمینی، فلفل دلمه ای، کدو، بادمجان و… تهیه می شود که به همراه سس مخصوص سرو می گردد. به گفته یکی دیگر از مدیران ،کسانی که این سالاد را امتحان می کنند در مرحله اول یا دوست ندارند و یا عاشقش می شوند ولی تا الان تعداد کسانی که عاشق این سالاد شده اند خیلی بیشتر بوده است.

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد