تجربه خوب یک احساس متفاوت در فلورانس

تجربه خوب یک احساس متفاوت در فلورانس

«دنج، خوشمزه، شیک، لوکس،تمیز و…» احساس می کنیم انتظار هر کسی که وارد یک رستوران می شود همین ها باشد، اما شاید کسی دوست دارد رستوران مورد علاقه اش کمی هم به «جنتلمنی و خاص بودن مهمانش» اضافه کند و یا کسی بخواهد علاوه بر اینها، رستورانی که وارد آنجا می شود موقعیت مکانی و جغرافیایی خاصی داشته باشد که خوش آب و هوا هم به نظر برسد، اجازه بدهید به این گزینه ها جامع بودن یک رستوران را هم اضافه کنیم، شاید کسی بخواهد جایی که می رود به جای اینکه با یک غذای خاص مثلا ایرانی یا بین المللی از مهمانش پذیرایی کند، هر دو غذا را با هم سرو نماید، ضمن اینکه لذت کافی شاپ و فست فود را هم به مشتری اش بچشاند؛ حالا اگر همه انتظاراتتان را از یک رستوران ایده آل ، اینگونه دسته بندی کرده اید اجازه بدهید تا «رستوران فلورانس» که همه این ویژگی ها را با هم دارد به شما معرفی کنیم رستورانی که می خواهد «لذت یک احساس متفاوت» را به مشتریانش بچشاند.

تهرانی ها با نام رستوران فلورانس از سال 87 آشنا هستند، رستورانی که از همان ابتدا به لحاظ غذاهای ایتالیایی و خاص بودنش معروف شد. حالا مدیران همان رستوران در منطقه ای خوش آب و هوا در حوالی گیشا رستورانی را با همین نام راه اندازی کرده اند و امیدوارند تجربه های خوب فلورانس «ظفر» را تکرار کنند، البته آنها برای تکرار این خاطرات خوب سورپرایزهای زیادی برای مشتریانشان تدارک دیده اند.

چرا باید فلورانس برویم؟
دلیل اول اینکه می توانید خودتان را به مهمانی فلورانس دعوت کنید این است که این رستوران در 4 سال گذشته خاطرات خوبی را برای مشتریانش رقم زده است. بنابراین با این سابقه حرفه ای گزینه رستوران فلورانس یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود ضمن اینکه کیفیت پذیرایی و فضایی که مدیران این رستوران برای شما در نظر گرفته اند با بهترین معیارهای رستوران های بین المللی تطابق دارد و اینها می تواند شما را برای انتخاب بدون چون و چرای فلورانس ترغیب کند.

آیا در فلورانس به ما خوش می گذرد؟
اگر سوال بالایی را قبل از رفتن به رستوران های دیگر هم از خودتان پرسیده اید و توانسته اید آنجا راضی بیرون بیایید، شک نکنید که در فلورانس موقعیت های بیشتری برای خوش گذراندن پیدا خواهید کرد. دلیل این ادعا هم مراجعه مهمان هایی به فلورانس است که توانسته اند بیشتر از 10 ساعت در فلورانس بمانند.در حقیقت این مهمان ها تمام این ساعات را در حال غذا خوردن نیستند، بلکه امکاناتی که رستوران فلورانس به مشتریانش می دهد از قبیل فضای پارک و درختی زیبا، هوای تمیز، کافی شاپ و رستوران، باعث می شود عده ای که می خواهند روز کاریشان را متفاوت بگذرانند یا از دود و دم پایتخت خسته شده اند و می خواهند کمی موقعیت متفاوتی برای خودشان رقم بزنند از این امکان ویژه رستوران فلورانس استفاده کنند.

رفتن به فلورانس چقدر هزینه دارد؟
حضور در فلورانس نسبت به رستوران های بین المللی هم سطح اش و امکاناتی که به شما می دهد بسیار با صرفه است. میانگین قیمتی کافی شاپ فلورانس از 5500 تومان تا  6000تومان است در رستوران هم می توانید غذاهایی با میانگین قیمتی 12000 تومان پیدا کنید. بنابراین اگر کسی بخواهد همزمان از منوی کافی شاپ و رستوران استفاده کند به طور متوسط 18هزار تومان باید هزینه کند.

در فلورانس چی بخوریم؟
خود مدیران فلورانس اعتقاد دارند مشتری هایی که یک بار این رستوران را انتخاب کنند برای دفعات بعد هم انتخاب اولشان فلورانس خواهد بود و آنهایی که رستوران باز حرفه ای هستند معتقدند که در منوی کافی شاپ نباید معجون مخصوص فلورانس را از دست داد. معجونی که از خشکبار تازه، بستنی، عسل، موز و… تهیه می شود. این معجون را اگر بخواهید بخورید باید 7000تومان بابتش پول بپردازید. در منوی رستوران هم استیک ها طرفداران پروپاقرصی دارند. استیکی که از 300 گرم گوشت تازه فیله گوساله و رسپی محرمانه فلورانس تهیه می شود. ضمن اینکه مدیران رستوران می گویند پیتزاها و پاستای مونالیزای فلورانس هم نباید از دید مشتریان پنهان بماند چرا که نمونه اش را نمی توانند در دیگر رستوران ها به لحاظ شکل و شمایل و خوشمزگی پیدا کنند. علاوه بر این در ابتدای پذیرش شما به عنوان میهمان یک نوشیدنی خاص به نام «کاپرینا» دریافت خواهید کرد که طعم و طراوتش می تواند لذت مهمانی تان را چند برابر کند.
در آینده در فلورانس خواهید دید
کمتر از یک ماه دیگر رستوران روبازی علاوه بر رستوران اصلی در پشت بام رستوران فلورانس افتتاح می شود که مهمان ها می توانند علاوه از لذت بردن از طعم غذا، از منظره عالی که مشرف به برج میلاد و نمای تهران است استفاده کنند. قرار است در این فضا همزمان هم غذای ایرانی و هم غذای ایتالیایی با هم سرو شود.

سرویس کترینگ به سبک فلورانس
سرویس غذاهای بیرون بر رستوران فلورانس هم ایرانی است و هم ایتالیایی. بنابراین مشتریان این رستوران دغدغه ای از این بابت که اگر دررستوران نباشند غذایی را از دست می دهند ندارند. بنابراین شما در هر کجای تهران که باشید می توانید سفارش غذایی خودتان را ثبت کنید تا در کمترین زمان غذای مورد علاقه تان به دستتان برسد.

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد