در خاقان مانند یک شاهزاده پذیرایی شوید

در خاقان مانند یک شاهزاده پذیرایی شوید

مدیریت رستوران خاقان در سال سوم فعالیت این رستوران لوکس و دیدنی خبرهای خوشی برای مهمانانش دارد؛ مثلا اینکه غذاهای جدیدی به منوی این رستوران افزوده شده یا گواهینامه های معتبری به لحاظ بهداشتی و مدیریت کیفیت کسب کرده و یا اینکه برای مهمانان ویژه جایگاه VIP در رستوران در نظر گرفته شده است.
آنهایی که تا الان خاقانی شده اند حتما از فضا و امکاناتی که در این رستوران وجود دارد برای خیلی ها تعریف کرده اند. اما برای اطلاع آنهایی که تا الان فرصت حضور در این رستوران بین المللی را نداشته اند می گوییم که خاقان در کوچه پس کوچه های یکی از شناخته ترین خیابان های تهران(جردن) و در یک ساختمان ویلایی بی نظیر و در محیطی استثنایی پذیرای مهمانان ویژه اش است. نظرسنجی های 3سال اخیر نشان می دهد خاقان از همه لحاظ مورد پسند مهمانان قرار گرفته و توانسته به یکی از انتخاب های لوکس و البته کم هزینه پایتخت نشین ها تبدیل شود.

چرا باید خاقان را انتخاب کنیم؟
«در خاقان مهمان ها اگر خانم باشند مانند یک پرنسس و اگر آقا باشند مانند یک شاهزاده پذیرایی می شوند.» این اتفاقی است که تقریبا برای همه مهمانان در این رستوران افتاده است. برای همین مدیریت رستوران تا امروز به هیچ عنوان تمایلی به پذیرایی بوفه ای نشان نداده(مگر در روزهای خاص مانند شب یلدا) و ترجیح مدیریت این بوده که پذیرایی از مهمانان با زبده ترین پرسنل انجام بگیرد تا لذت حضور در یک کاخ رویایی و رستورانی زیبا مانند خاقان برای مهمانان چند برابر شود.

VIPهم ایجاد می شود؟
رستوران خاقان یکی از معدود رستوران های تهران است که 350متر فضای باز با منظره استخر و درخت های بلند قامت دارد و تقریبا به همین اندازه فضای سرپوشیده مدرن برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل یکی از خواسته های متعدد مهمانان در سال های گذشته این بوده که در یک فضایی از رستوران، جایگاهی برای مهمانان VIPدر نظر گرفته شود. البته مدیریت رستوران در این مدت همیشه نسبت به ایجاد چنین فضایی مقاومت کرده چون معتقد بود تمام مهمانانی که خاقان را انتخاب کرده اند خاص و مهمانVIP هستند اما با افزایش تقاضاها و احترام به نظر مهمانان مدیریت رستوران در نظر گرفته در ایام پاییز و زمستان درست بر روی استخر زیبای محوطه باز رستوران، یک جایگاه شیشه ای و خاص برای مهمانان ایجاد کند که در این جایگاه صرفا در هر وعده از یک خانواده یا یک گروه پذیرایی شود. ضمن اینکه یک قلیان مصری هم جهت صرف قلیان توسط این مهمانان خاص در نظر گرفته شده که در این جایگاه قرار خواهد گرفت. آن طور که مدیریت خاقان در نظر دارد برای حضور افراد در این جایگاه هزینه ورودی هم از مهمانان دریافت خواهد شد و بر اساس رزرو قبلی از مهمانان پذیرایی می شود.
محبوب ترین غذاها
در خاقان در هر وعده غذایی ظهر و شب نزدیک به 40 نوع غذا از متنوع ترین غذاهای بین المللی(ایتالیایی، فرانسوی و…) و ایرانی سرو می شود که همچنان محبوب ترین ها استیک های مخصوص خاقان(سرو در چدن)، کوبیده مخصوص با کره محلی، برگ ویژه و… هستند که بیشترین استقبال را در بین مهمانان داشته اند. اما مدیریت خاقان یک سورپرایز ویژه هم دارد. از این پس خوراک ویژه غاز با آلو بخارا با قیمت حدودی 45هزار تومان در خاقان سرو می دهد. نکته جالب اینکه تمامی غازها از منطقه شمال کشور و شهرستان آستارا به این رستوران آورده می شود و به روش محلی طبخ می شود. بنابراین پیشنهاد این روزهای خاقانی ها برای غذانوردها این است که با توجه به قیمت معقولانه ای که برای این غذای سلطنتی در نظر گرفته شده است حتما آن را میل کنند.

از خاقان بیشتر بدانید:
–    رستوران خاقان در سال 92 توانسته است ISO مدیریت کیفیت و کنترل کیفیت را از انگلستان دریافت کند. همچنین لوح کیفیت برتر از سازمان استاندارد ایران هم نصیب این رستوران شده است.
–    مدیریت رستوران بین المللی خاقان معتقد است که اگر رستورانش روز به روز شلوغ تر می شود به این دلیل است که در خرید مواد اولیه و انتخاب پرسنل بهترین ها را انتخاب کرده است و همین موضوع باعث شده اعتماد مهمانان به این رستوران روز به روز افزایش پیدا کند.
–    قیمت های انواع غذاهای اصلی در رستوران خاقان از حدود 20هزار تومان شروع شده و تا 50 هزار تومان می رسد. ضمن اینکه در منوی پیش غذایی هم کالاماری و خاویار هم به این منو افزوده شده است.

–    اکثر رستوران های تهران برای شب های یلدا برنامه های ویژه ای تدارک می بینندو خاقانی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و برنامه های ویژه ای مانند حافظ خوانی، دعوت از هنرپیشه ها و مهمانان سرشناس در برنامه هر ساله شان است. شب یلدا جزو شب های خاص خاقان است که تمامی منوهای رستوران به صورت بوفه ارائه می شود. در این شب بوفه  ویژه انار و آجیل شب یلدا هم موجود است.
– تمامی غذاهای کبابی خاقان بر روی زغال پخته می شوند.
– کیترینگ خاقان یکی از فعال کیترینگ های منطقه است که برای آنهایی که می خواهند غذاهای رستوران را در منزل یا محل کارشان تست کنند مناسب است.

 

 

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

ابتدا نام خود را بنویسید و سپس در کادر بزرگتر دیدگاه را در آخر نیز ارسال را بزنید، توجه داشته باشید که دیدگاه ها پس از تائید نمایش داده می شوند، پس از زدن ارسال دیدگاه شما ارسال شده و در صف بررسی قرار می گیرد